Olemme olleet Taisteen mukana mahdollistamassa Hesburgerin digitaalista matkaa vuodesta 2019 lähtien. Ja mikä matka se onkaan ollut!
- Itsepalvelukassoista on tullut tärkeä osa Hesburgerin asiakaskokemusta ja olemme olleet mukana niiden kehityksessä suunnittelusta lähtien. Sisäisen selvityksen mukaan itsepalvelukassat ovat kasvattaneet ravintoloiden myyntiä keskimäärin 10% niiden käyttöönoton jälkeen.
- Olemme tuoneet selkeyttä ja tehokkuutta ravintolatyöntekijöiden jokaiseen työpäivään toteuttamalla Taisteen kanssa tilausten hallinnan uudistuksen, joka toi eri kanavista saapuvat tilaukset samaan paikkaan käsiteltäväksi. Uudistus on säästänyt 25 000 työtuntia käytettäväksi merkityksellisempiin työtehtäviin.
- Voitimme tilausten hallinnan uudistuksella tänä keväänä Grand One -kisan parhaan digitaalisen palvelun kategorian sekä hopeasijan European Design Awardsien Mobile Apps -kategoriassa!
- Olemme ottaneet osaa Taisteen järjestämiin Hesburger Test Lab -tapahtumiin. Test Labit tarjoavat foorumin uudistuksista keskustelemiseen, palautteen keräämiseen sekä prototyyppien testaamiseen suoraan Hesburgerin ravintolatyöntekijöiden ja ylemmän johdon kanssa.
- Autamme Hesburgeria kansainvälisessä kasvussa tuomalla tekniset uudistukset käyttöön myös Suomen ulkopuolella. Varmistamme jokaisen maan osalta järjestelmien toimivuuden matkustamalla paikan päälle seuraamaan niiden toimintaa ravintolaympäristössä.
Työmme Hesburgerilla on hieno osoitus siitä, miten kaksi ohjelmistoalan asiantuntijayritystä voi yhteisellä innolla ja laajalla osaajien verkostolla tuottaa arvoa asiakkaidensa liiketoiminnalle. Ravintolaketjulle täysin räätälöidyt järjestelmät antavat rajattomat mahdollisuudet testata uusia liiketoimintakonsepteja ja tuoda ne käyttöön nopeasti.
Ja kehitys toki tästä vain jatkuu! Odotamme innolla, mitä pääsemmekään teille tästä yheistyöstä vielä kertomaan!
Lue koko referenssimme työstämme Hesburgerilla sivuiltamme: Case Hesburger